Tojo-Hönön via dolorosa

synkkiä.pilviä

Esiintyy mukamas taloudellisista syistä E-Mersua halvempaan muuhun merkkiin vaihtavana. On muokannut harhauttavasti aivan muulle henkilölle kuuluvaa alkuperäistä rekisteröityä E220_CDI nickiä vaihtamalla lopussa ison i-kirjaimen pieneksi l-kirjaimeksi. Älkää vastailko tuolle surkimukselle ja avohoitopotilaalle.

7

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hullujen.hommia

      Sairas mielensä keksii kaikenlaista.

    • pro.Tojo

      Nolompi juttu taas kerran.

    • Kiitän tuesta, mutta minun osaltani tämä juna meni jo.

      Tällä foorumilla on niin huono signaali-kohinasuhde, että en vaan jaksa suodattaa muutamien asiallisten kirjoittajien kiinnostavaa asiaa järjettömän hölmöilyn seasta.

    • Olin jo ajatellut olla asiasta hiljaa ja poistua takavasemmalle, minkä taidan tämän jälkeen tehdäkin.

      Koska aloittaja oli ystävällisesti käynyt linkittämässä herra CeeDeeÄllän hönöillyjä muilta merkkipalstoilta tänne, että muutkin näkisivät millaisesta tapauksesta on kyse, lisään vielä tähän eri kirjoittajien tunnusmerkit:

      Herra CeeDeeÄllä on siis tuo ylipainoinen rahapulainen kirjoittaja, joka hakee kuvitellulle E-sarjalaiselleen halvempaa ja huonosti hoidetulle vartalolleen riittävän tilavaa vaihtoehtoa. ¨

      Minulla ihan oikeasti on mainitsemani uudehko CeeDeeIii, ja olen moottoripää, jota tekniset värkit merkistä riippumatta kiinnostavat sen verran, että perehdyn niiden tekniikkaan välillä vähän syvällisemminkin. Ylipainoa en viitsi mukanani kantaa, joten parinkympin painoindeksillä mennään. Pituutta minulla sen sijaan on sen verran, että olen järkyttänyt CeeDeeÄllän maailmankuvaa kertomalla, että matalassa autossa päätila loppuu ennen kuin korkeammassa. Tätä hänen ylipainoisessa maailmassaan hämmentävää tietoa hän ei kyennyt prosessoimaan lainkaan, vaan erään aiemman keskustelun tässä kohdassa minua nyt vainoava vastaväittäjäni kilahti aivan täysin, eikä häneen ole sen jälkeen saatu enää järjellistä keskusteluyhteyttä.

      Minulle kyse oli vain mitoista, jotka kuka tahansa voi käydä itse toteamassa, ja sen jälkeen päättää onko havaitulla todellisella erolla merkitystä heidän omassa valinnassaan vai ei. Hämmästyksekseni keskustelumme sattui CeeDeeÄllään niin kipeästi, että hän näköjään katsoi tarpeelliseksi lähteä tällaiseen kampanjaan, kun oli faktojen loputtua teknisessä keskustelussa jäänyt ihan mopopojan rooliin.

      Minusta tämä CeeDeeÄllän avaama identiteettivarkauskampanja vaikuttaa siltä, että CeeDeeÄl haluaa karkoittaa itseään paremmin käyttäytyvät keskustelijat muihin pöytiin?

      Tässä tilanteessa luovutan nimimerkkini kopion mielensä pahoittaneelle Pöydän Kuninkaalle CeeDeeÄllälle. Taidamme olla molemmat voittajia, kun siirryn pois suosiolla. Lähden vaikka kuvitellun Pentin kanssa rassaamaan oletetun yksinhuoltaja äidin ostamaa Helkama Raisua kuten Trollinmetsästäjä on niin monesti jo minua ohjeistanut.

      Tsemppiä asiallisille kirjoittajille, joita täällä myös on. Pärjäilkää!

      • älä.kuvittele

        Meitä "yh-äippien Penttejä" jää tänne vielä iso lauma iloksesi.


    • alkaa.lipsua

      Hönö meni tyhmyyksissään rekisteröitymään.

    • Nyt.se.naulasi.itsensä

      Saas nähdä kuinka kauan Tojo-Hönollä kestää huomata kuinka pihalla se on. Veikkaan että herääminen tässä tapauksessa on nopeampaa kuin robo-moderoinnin ymmärtämisessä. Käynti leivättömän pöydän ääressä herättää tyhmemmänkin.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      383
      1470
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1200
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1082
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      967
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      806
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      90
      784
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      671
    Aihe